Svett, blod och tårar

Jag har precis tömkört Sheila i paddocken. Jag är helt slut i värmen"phu". Sheila gjorde vad hon skulle ända tills vi skulle backa då slog det slint för båda mig och Sheila. Jag blev arg"Grrrr" och Sheila fick snabbväxande rötter. Så jag fick lugna ner mig och till slut fick vi ordning på backningen men hjälp av M. Camira var i stallet och gnäggade efter mamma. Sheila bryr sig som tur var inte om att vara utan Camira.

Jag har fastnat helt och fullt i Twilight böckerna och filmen. Det står på böckerna att böckerna är "VANSINNIGT BEROENDEFRAMKALLANDE". Min dotter har också fastnat i dem och min sons flickvän också. Stackars T är förtvivlad och sonen anklagar mig för att lurat på flickvännen böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0