Tiden går fort

Tiden har gått fort denna veckan.

Jag var bara i skolan mån, tis och fred. Var ledig ons, och tog ledigt tors.

Vi har haft stora personliga problem som vi nu har rett ut. Jag har verkligen mått skit hela veckan. Nu när allt är utrett är det skönt. Inatt ska jag SSSOOOVVVAAA.

Skolan har varit förvirrande det har handlat om paragrafer, etik och juridik men nått hat man lärt sig(Vad???)

Hästarna mår bra och går och skrotar i hagen.

Snövit har fått sig en kvällspromenad.

Ja och den nya katten Kinesen (Uffe) inget ont om honom men han är sjövild och attackerar män. Min far var här och tittade på diskmaskin ja då blev det blodvite. Kinesen rev min pappa på hälen. Hmmm annars är han en go katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0