Universitetstudent

Det låter det, jaja nu är man inne på högskolan och sliter hahahahahahahaha!!! Vad har man gjort idag? Jo, man har lyssnat på tråkiga tal och information som man troligtvis kommer glömma. Hmmmmmmm. Imorgon ska vi höra en föreläsning och sedan få en presentation av kursen. Phu. Tur att det var några jag kände, vi var 8st från collegeutbildningen det var kul att träffa dem igen. Hmmmm.

Igår var åter en tung dag i mitt liv, ja ni som har följt min blogg vet ju att livet har farit hårt åt mig det sista året och åter igen. Igår tog vi bort sonens älskade katt Gissa. Han hade går med ett sår bakom ena örat lång tid och vi har försökt få det att läka men misslyckas så igår fattade vi beslutet att ta bort katten för att Gissa skulle slippa lida mer.




Här sover dem skönt T och gissa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0