Nu har det hänt det ofattbara!!!

Jag vaknade i morse och öppnade min mail. Ser att läraren har skickat ett mail om betyg på hemtantan om "Hållbar utveckling". Öpnnar och läser lärarens ord: Ditt betyg på hemtenetan godkänd: VG. Först fattade jag inte vad det stod men efter en liten stund går sanningen upp. Jag har fått högsta betyg på hemtentan. Jag!!! Som har fått höra i högstadiet att jag inte har något läshuvud och att jag är dum i huvudet å tänk om de där lärarna man hade då kunnat läsa detta. Vilken triumf!!!!!!

Ja, lite tröst är det efter en praktvurpa utanför Artisten i fredags. Jag har ont i mina knän och ännu ondare i revbenen eller om det är i musklerna på vänster sida. Nu är det bara att börja ladda om inför kommade inriktning "Kunskap och fantasi" som börjar på tisdag.

Alla där ute HA EN BRA DAG!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0