Sommar å sol vi har kort kjol................

Jaha så kom sommaren med värme och åska.

Igår fick Sheila nya skor och Camira nya fötter.

Ridlektionen för ungdomarna gick bra. Detta nya stjärnskott E är helt otrolig med Bonzai, han lär sig snabbare än vinden och tar hästen med en kärleks full hand. Jag tror Bonzai är kär i E.

Camira är  en cobra hon bits så fort hon får en chans och jag försöker visa henne att det inte är okej. Sheila är sur på Camira och säger till henne varje gång hon bits.

Nu är köket färdig målat men nu är jag mitt uppe i nytt projket att möblkera om vardagsrummet. För att kunna göra detta var jag tvungen att måla baksidorna på bokhyllan för den ska passa in bättre.

T har tagit ner rodedentronen som stod vid garaget och städat upp virket som låg där, så nu har hästarnas vinterhage blivit nästan 10kvm större och jag kan se framför mig hur utestallet kommer att se ut.

Idag går dagen i reumatismens tacken. Med andra ord ledvärk och trötthet. Tänker bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0