Längesen jag var här sist!

Okej, lite uppdatering.

Ja, mina djur lever och frodas.

Hästarna på sommarbete och kaninerna lika så. Snövit flämtar i värmen. Katterna, ja vem vet var dom är.

Jo, Gunnar har gjort det igen, fastnat i ett träd. Vi hade rena rama räddningsuppbådet för lilla Gunnar skull och allt slutat lyckligt, med en Gunnar som tacksamt spann och åt mat och åt mat osv.

Stallet börjar bli ett stall. Boxväggar uppe se vår hemsida: annaothomas.com.

Vad har hänt mer?

Jo, jag har klarat ett år på lärarlinjen med godkänt i alla kurser.

Det var det positiva nu lite negativt också så vi får en jämvikt.

Bilen är sönder kylaren gav upp och vattnet pissade ur den men förhoppningsvis har vi en ny kylare nästa vecka.

Jo, så var det min älskade T som är uppsagd och nu står till arbetsmarknadens förfogande.

Vad gör då jag för att dra in lite pengar i hushållet???

Jo, jag knuter terapinät (hönät) till hästar för brinnade livet. Mina hästar gillade näten och hållbarheten är mycket bättre än köpta hönät + att hålen är mindre så det tar längre tid att äta upp höt.

Hmm var det allt!

Nä, just det, vi släppte ihop två kaniner idag och hoppas på kaninungar.

Jag tror att det var allt.

Bara en sak till:


GLAD MIDSSOMMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0