Mirans äventyr!!!

Idag har jag gjort många roliga saker.........

Matte och husse tog med mig ut i skogen. HM! Vad dem gjorde där förstår jag inte, dem stannade flera gånger oh plockade något gult som inte verkade vara ätart... Vad gjorde jag??? Jo, jag sprang omkring och tittade och luktade på olika saker och så badade jag i tjärnet. HÄRLIGT!

Hemma upptäckte jag något nytt.......... Husse höll på att fylla på vatten till hästarna. I baljan låg en grön slang som väste. Jag blev nyfiken och stod och lyssnade och tittade. Hussa tog ur slangen och ur slangen kom det VATTTEN!!!! Ja, jag sa VATTEN!!! Vatten är till för att fångas och det gjorde jag men det smet hela tiden. Så la husse slangen i baljan igen men då fick jag en snilleblixt. Jag tog upp slangen och gav mig på vattnet igen.. Men tro inte att jag fick ha så roligt. Nä, husse la tillbaks slangen i baljan och jag surade. HMPF!!!

NU SKA JAG SOVA, SOVA OCH SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0