Dag 4 med Myran! Del 1!

Jag måste säga att människor är knäppa. Här har  man levt i lugn å ro att matte alltid kommer finnas i närheten. Men nähädå i morse vad händer hon bara drar iväg och jag säger att jag vill med men tror ni att jag fick? NÄÄÄ!! Sedan åker husse också och jag är ensam tror jag men när jag förde lite väsen dyker räddaren i nöden upp... Denna underliga människa E. Han tar mig ut på promenad å jag sköter mig exemplariskt som vanligt och sedan försöker han säga att jag ska sova på golvet i hans rum. Men ack så fel han har, man ligger i sängar och där det finns sängar och han hade en säng, så sagt och gjort hoppar jag upp i sängen å somnar...

När matte kom hem, blev jag överlycklig, där var hon.... När husse en stund senare kommer hälsar jag bara på honom för MIN matte är ju redan hemma..

Nu har jag återgått till att vakta marsvinen.....Undra hur den här dagen ska sluta??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0