Dag 7 med Myran!

Idag har jag varit ensam en stund å då gick jag ner å la mig i soffan i gillestugan. Hmmm, det är underligt det där att männiksor ibland lämnar mig ensam. (jag undrar vad dem gör då?) När matte kom hem fick jag hänga med ut i stallet å se till att Kalle (Kanin) å Felix (Marsvin) hade allt dem behövde, medan matte mockade.

Mat är en underlig sak.... (Varför kan man inte få mat när man vill? Eller varför inte införa ett matsystem där JAG kan äta när jag vill å hur mycket jag vill?) Nä, mat ska portioneras ut under dagen i alldelles för små portioner.... Men katterna dem får mat hela tiden å när dem vill. Det tycker jag är orättvist!!! (litar dem inte på mig?)

NU ska jag sova en stund å sen ska jag ut å springa i trädgården innan alla ska gå och lägga sig......

Jag höll på att glömma..... Jag ska se till att matte släpper in hästarna ordentligt också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0