Dag 8 med Myran!

Idag började dagen bra. Jag å matte släppte ut hästar. Jag var så duktig höll koll på allt och alla.

Sedan när vi kom in fick jag värma matte, för hon frös. Jag låg å myste med matte å husse i 2 timmar. (sängen är min)

När vi skulle ut å gå, gick matte till två mycket snälla människor (mattes föräldrar). Där fick jag pannkaka å kex... (äntligen någon som förstått att man ska mata mig).

När jag fick vara lös i deras trädgård, lekte jag gasell å hoppade jämfota fram (skitkul).

Hemma i trädgården tog jag död på en gren.

Så har jag sett till ikväll att hästarna har vatten. (husse är så besvärlig med vattnet)

Jag å E ska ut å busa imorgon.....( det har han lovat mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0