Myrans dag!!!!

Idag hände något mycket hemskt  (jag darrar i hela kroppen). Jag var med husse som vanligt vid stallet och skulle gå in och hälsa på hästarna. DÅ!!!! Får jag en elstöt som gick genom hela kroppen..... Jag ylade högt och sedan sprang därifrån som ett rött sträck..... (hur kan man ha ström i tråden runt hagen????) Som tur var kom det en snäll tjej som tog hand om mig och ledsagade mig tillbaka till husse.... (Matte var och handlade mat) Så nu tänker inte jag gå i närheten av elstaketet igen....

När matte kom hem talade jag om vad som hänt med höga skall och gnyende. Matte var snäll och tröstade mig.

Nu ligger jag här på golvet och vilar ut. Tänk här har jag trott att eltråden runt hagen inte var strömförande.

Jag har fått veta att matte (ja, matte) gjorde iordning elstaketet bara för att jag inte ska vara inne hos hästarna (HMPF!!! hästarna är min kompisar och nu kan jag inte leka med dem längre).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0