Sheila!

Nu har hon gjort det igen, Sheila är bara bäst av alla hästar som lever..... Det är bara så. Jag red dressyr på henne idag för första gången sen i dec förra året.  Hon går som en gud. Jag bara älskar henne.

Camira var också duktig idag,  när jag kom till hagen kom bara Camira så jag borstade henne och sen ledde jag ut henne ur hagen, Men tro inte att Sheila kom. Jag tog med mig Camira på en promenad där Sheila inte kunde se oss, men bryr sig Sheila? Inte ett skvatt...Camira följde med mig hur snällt som helst trots att mamma är kvar i hagen. Tummen upp för Camira. Till slut upptäcker Sheila att Camira är borta. Ja, jag säger då det, ston med föl är inte alltid så vaktiga i alla fall inte Sheila.

Sen hem och laga middag så nu är man mätt och belåten.

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen.

Ha en bra kväll alla!!!!!!                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0