Regn, regn, regn och Sheila!

Vilken dag, imorse lasta vi envetna hästar och åkte till premieringen för att få Sheila stambokförd. När vi kom fram började regna och sen regnade hela tiden. Vi var som drängta katter allihop. Men vilken goding till häst jag har. Sheila klarde körningen galant och ridningen ännu galantare sedan var det visningen. Ja, jag vet att jag är partisk men det var premieringförrättarens fel att vi inte höjde våra poäng. Vi har tränat med att ha Camira stående still och nu fick vi inte det utan Camira skulle springa med mamma och då gick det som det gick och jag tyckte så synd om Eve som slet med Sheila. Så jag var arg. våt och besviken på Sheilas poäng men överlagd var det en helt godkänd dag för oss och vi har med oss våra goda hästar hem som tur är. Undra hur lång tar att torka.

Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0