Sömn!

Tänk att en ny säng kan göra hela skillnaden mellan en god nattsömn och en dålig nattsömn.
Vaknade för en halvtimme sen helt utvilad, känns som om jag inte sovit så här bra på åratal.

Snövit är också nöjd med att jag har en ny säng eftersom hon fått den gamla madrassen att sova på.

Ska snart åka upp till hästarna för att se hur dem har klarat åsknatten.

Det var kul igår kväll när jag först red på Ns häst i paddocken, hästen var lätt riden och trevlig och sedan red Ss häst som jag ridit ett par gånger förrut. Hästen arbetade riktigt ordentligt men här fick man inget gratis, man fick driva hästen i varje steg för att få honom att gå ordentligt med eftergift i nacken. DET VAR RIKTIGT ROLIGT!

T söker jobb och är allmänt grinig men det ska väl gå över igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0