Myrans dag!!!!

Idag lämnades jag ensam i några timmar. Ja, igentligen var jag inte ensam för Es flickkompis var här. Så kom matte hem och jag blev som vanligt överlycklig och berättade hela dagen för matte.

Sedan tog matte med mig till bilen och vi åkte iväg. (Vilket ställe!!) När vi kom fram fick jag sitta i bilen en stund men sen fick jag träffa en massa barn. Dem klappade mig och ett av barnen undersökte mina tänder och jag bara njöt och var hur snäll som helst. Matte berömmde mig och jag var nöjd med mig själv.

Då fick jag se en boll och den bara måste jag ha!!!! ( varför kunde inte matte släppa mig lös så jag fick ta död på bollen eller bollarna) Till slut förstod två barn att jag ville leka och dem gav mig pinnar att leka med.

Sedan fick jag sitta i bilen igen sen kom matte och en annan kvinna ut till mig och jag fick hälsa på kvinnan som tyckte om mig. Sedan åkte vi hem. Nu sover jag vid sängen och håller matte å husse under uppsikt.... Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0