Snart kommer den svarta efterlängtade djuret!

Längtar, längtar, längtar och längtar! Att djuren kan betyda så mycket. Miran är världens goaste Leonberger och fyller oss med glädje och kärlek varje dag och ändå så fattas det någon, någon som är svart, ivägen och har dem mest utrycksfulla ögonen. Men hon kommer på fredag och gör livet komplett igen!

Ja! DU! Snövit om du hade vetat vilket tomrum du lämnade efter dig. Jag saknar dig Så mycket. Varje dag påminns jag om dig, små detaljer som du gjorde eller inte gjorde. Jag vet att Malva inte kan ersätta dig men hon kan fylla rollen som njoffe i vår familj.

Jag har längtat och väntat på dig Malva så det ska bli så härligt när du kommer och fyller min värld med alla dina upptåg och bus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0