Våra liv!

Jag Malva undrar, vad vore livet utan lera???????? TRÅKIGT!!!!! Jag busar runt i leran och rullar runt och sen in i huset. Jag älskar att lämna mina leriga tassvtryck överallt. Mina spår ska gå till historien. Men husse och matte knorrar. (Vem bryr sig? Inte jag) Fast jag blev lite sur förra helgen i stormen när matte spolade av mig med iskallt vatten för att jag var lerig överallt sa hon....... Men jag vill vara lerig överallt, kan hon inte fatta det??????

Jag Miran tycket att livet hade varit lättare om jag fick göra precis det JAG vill, men det får man ju inte. Matte blir galen när jag smiter ut från inhägnaden, när hon går och ger hästarna mat. Men jag bara måste kolla så att de får rätt mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0