Vad händer nu?

Jo, min dotter är en nyeximinerad förskollärare, jag har klarat första terminen på inriktiningen Skapandeverksamhet och Myran har fått ett nytt namn, Miran.

Jag har haft stressiga veckor i skolan med ett Sagoprojekt som vi rodde i land med bravur.

Miran har blivit mina föräldrars favorit, mamma skämmer bort henne med att laga pannkakor till henne.

Ja, ja, ja, så var det det här med njoffevalpen... Det har gått troll i det. Första tingade valpen var dödfödd, nästa gång blir tiken inte dräktig och nu till sist blev det bara en tik och den ska kenneln ha själva. MEN vi ger inte upp, nu har vi tingat en ny valp som föds vid midsommar och vi har första tjing.

Hästarna går på sommarbete, men idag ska vi åka och stängsla igen för att hästarna har ätit upp maten.

Ja, jo så var det det här med min hand som Miran bet i, den börjar så sakta bli bättre. Ja, Miran gjorde det inte med flit bet mig i handen. Jag skulle ta upp en kotte och det såg hon men min hand var ivägen. Ja, så det kan gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0