Dag 2 med Myran!

Vakna i natt å var kissenödig, jag har dresserat matte väl. Hon vaknade och släppte ut mig. Efter att matte släppt ut hästar så kom hon in sovrummet med smörgåsar, tror ni jag fick nån smörgås, nädå, dem vräkte matte i sig. HMPF!!!!

Efter ca en timme då matte tjattat ungefär tusen gånger att jag skulle gå å lägga mig, hoppade jag upp i sängen och la mig... (jag gjorde som matte sa) Men tror ni jag fick beröm för min fina lydnad!!! Nähä, jag fick höra att min nos var för kall, mina klor för vassa och att jag tog en massa plats. Alltså hur ska dem ha det, jag skulle ju gå och lägga mig.

Vaknar i mattes säng av att hon säger att det är för värmt. När husse tog väck grinden vid sovrumsdörren då hoppade jag glatt ner å så sprang till mina vänner marsvinen.

Jag har också fått en kompis till Kinesen (en katt) Vi luktar på varandra pch så.

Idag har jag åkt bil och träffat en massa underliga människor och när jag kom hem fick jag vara lös..JIPPPI!!

Men jag gillade inte att matte åkte iväg med bilen utan mig, måste dressera henne bättre....

Jag har gått en promenad som var hur rolig som helst, jag fick springa lös och snufsa på alla dofter å gå o koppel. KUL KUL KUL!!!!!

Nu ligger jag bredvid min vänner marsvinen och vilar....HÄRLIGT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0