Dag 3 med Myran! Del 2!

Ojojojo, vad jag har gjort mycket...... Jag har vaktat marsvin mot faror, jag har gett hästarna mat och kaninerna, jag har varit ute å gått en promenad och träffat en massa nya spännade människor och tre barn som jag inte fick leka med. (Matte är så dum, hon förstår inte att jag och barn är en bra kombination.) Åh jag höll på att glömma jag mötte en stor bennersennen hund. Han var rätt okej men han fick inte komma för nära matte. För matte är min matte. BARA MIN!!!

Jag har också fått jobba på promenaden, joda jag fick träna mig på att sitta, stanna och komma. Jag är ett proffs på lydnad. Matte berömde mig å jag fick godis. (MUMS inte dumt med godis...)

Tyvärr fick jag inte vara fotomodell för matte är glömsk. Hon glömde kameran hemma. (Hur kunde hon?) Här har man fått stå ut med att bli borstad å friserar och fått sina klor klippta så glömmer hon kameran. Jag som var så vacker.

Snart ska jag med matte och mocka stallet å se till så hästarna kommer in på rätt plats.

Ja, ni vet nog vad jag ska göra sen????? Jo, jag ska sova i mattes å husses säng!!!! JIIIIIPPPPPIIIII!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0