Myrans vecka!!!

Min vecka har varit lite upp å ner... Matte har varit borta nästan hela tiden hon säger att hon har mycket med skolan! (jag misstänker att hon har en annan hund någonstans HMPF) Men jag har fått vara mycket i sängen och vilat me matte på kvällarna..

Idag har jag utforskat tomten och vet ni vad som finns??????????????????????????????   Jo, en bäck och vad kan man göra i bäckar????????? JO!!!!!!!!!!!!!!!! Leka å bada å plocka upp Kaveldun å...... mycket, mycket mer..... Jag hade göör kul i bäcken och runt bäcken.... Matte å husse var ute hela eftermiddagen å konkade runt på konstiga gallerdelar som dem satte upp på olika ställen i trädgården...(jag undrar så vad dem ska göra med dem...



Åh, Jag höll på att glömma jag har varit på dop idag och sett till att allt gick rätt till..... Nu måste jag sluta nu ska jag å matte se på "man in black 2"......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0