Myran dyker!

Vet ni vad jag fick göra häromdagen när det var riktigt värmt ute? Jo, matte tog med mig till ett tjärn. jag hoppade genast i jag var värm och ville svalka mig. Matte kastade pinnar som jag villigt hämtade. Jag bra älskar attt simma, simma, simma. Sedan tog hon mig ut på en brygga som var nästan en meter över vattenytan. Där råkade hon tappa en pinnen och vad gör jag? Jo, jag slänger mig i från bryggan med väldig fart. Dyker under ytan kommer upp igen med bara en tanke. HITTA PINNEN!!!!! Till slut hittar jag pinnen och simmar mot land, trasslar in mig i en slang som ligger i vattnet. Men skam den som ger sig jag trasslar mig ur och försöker klättra upp för stenar för att komma i land. (ingen bra idé) Till slut kommer jag upp. Sedan går jag längs med vattenbrynet för nu tycker matte att vi ska gå hem. MEN DET TYCKER INTE JAG! Det hela slutar med att matte får hämta mig i vattnet. Jag stretade emot hela vägen hem. Jag ville bada mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0