Mirans tankar om Malva och Malvas tankar om Miran!

Jag (Miran)  tror matte och husse blivit galna. Visst jag gillar Malva men ibland blir hon bara för mycket, Kan inta matte och husse ordna så att jag får lite lugn och ro. Malva hänger mig i svansen, hon försöker ta mina ben, hon är helt hopplös ibland och vill aldrig sluta hoppa, bita, leka med mig.

I morse tog dem till och med upp henne i min säng. Altså någon måtta måste det väl ändå vara!!!!!! Fast Malva är rätt gullig också. Jag älskar henne och hatar henne! Men vet ni vad? HON ÄR MIN LILLASYRRA!!!!!! Det betyder att det är bara jag som får leka med henne. SÅ DET SÅ!!!





Jag (Malva) tycker att mina nya matte och husse är snälla för det mesta men inte när dem sklijer oss åt (mig och Miran). Miran är en stor besserwisser. Hon tror hon är störst bäst och vackrast men det är ju jag som är det. Hon retas med mig och då biter jag och drar i hennes svans. Nu ska jag passa på att sova en stund medan husse och Miran är i skogen så att jag orkar busa med henne när hon kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0