Varför!!!!

Jag känner med dig B och jag vet inte hur jag ska kunna vara ett stöd i denna svåra stund.

Min minnen som ploppar upp just nu. Jag minns när S sa att det bara finns två hästar som har snälla ögon. Det var Mirro och Charmör. S du fanns alltid i bakgrunden ihop med  B.

B vad ska jag säga! Din sorg är så djup och du hade precis börjat komma tillbaka från Js död. Jag hoppas du vet att jag finns alltid där för dig. Alltid B och då menar jag alltid du kan ringa mig när du vill vilken tid på dygnet som helst.

Du hjälpte mig igenom mina år med J och jag tror att jag hjälpte dig igenom mycket också. Vi har kämpat med våra hästar sida vid sida även om det var några årsen nu.

Vad jag vill säga är att jag älskar dig och känner med dig och dina när och kära.

Jag är inte längre bort än ett telfonsamtal!!

Mina tankar är hos er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0