Dag 5 med Myran!

Idag började matte med att spy och sedan kunde hon inte andas ordenligt. Då hoppade jag upp i sängen och hjälpte till att ge matte medicin. Sedan vågade jag inte lämna matte förrän hon gick upp. Vet ni vad hon gjorde??? Jo, hon gav hästarna mat utan mig. (Tror ni jag blev sur!!!) Jag satt i köksfönstret och tittade så att matte gjorde rätt med hästmaten.

I eftermiddag har jag haft kul. Först åkte vi till vetrinären och jag fick en spruta. ( Så nu blir jag inte sjuk!) Men sedan hände något jättekul!!!!!!!! Vi åkte till mattes kompis som har en valp å jag fick hälsa på valpen. Han var så gullig. Jag försökte leka med honom men har var för liten. Men kul var det. (Jättekul!!!!!)

Sedan fick jag inte vara med i stallet när matte och husse höll på där. Då var lite sur igen men det gick över när husse hämtade mig å jag fick hjälpa matte med att fylla hönät och slicka ren måttet till Linfröoljan.

Oj, jag har glömt det bästa med idag........... Jag har fått ett märgben...... Som jag nu ligger å gnager på!!! (gottgottigottgott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0