Malva kom till oss! Till slut var hon här!

Jag Malva världens vackraste njoffe! Jag levde ett behagligt liv med mina kullsyskon och andra stora njoffar i 8 och en halv vecka. Sen hände det jag ska berätta om nu.

Jag fick ett halsband på mig och sattes i knät på en kvinna i en bil. Så bar det av. Vart? Ingen aning! Vi åkte och åkte och till slut stannade bilen och jag fick komma ut. Ett myska ställe det luktade häst, katt, hund och några andra dofter jag aldrig känt förut. Men det var okej. Då kom hon!!!!!!! En stor leonberger! Miran var lite sur först men snart blev hon min storasyster. Jag busar med henne hela dagarna förutom när hon är med matte eller husse och jag inte får följa med.


Jag Miran, har fått en lillasyster som är bara min lillasyster. Hon är lite galen ibland men för det mesta är hon okej.  Vi jagar varnandra och jag tar alltid Malvas ben, pinnar eller vad det är hon fått tag i. Det är så kul att reta henne. Men det roligaste jag vet är att vara med i skogen och springa i all lera som finns där.

Så som ni alla förstår är livet hos oss full rulle med hundar, hästar, marsvin , katter och kanin. Men åh vad vi trivs!!! Så har skolan börjat för min del också så allt är som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0